Ahad, 12 Julai 2009

SiBuK aTau MaLas ????

Salam teman-teman ...

Mungkin ramai tertanye-tanye .. mana entry yang baru dari blog aku ni kan? hahaha .. tu pun bagi yang mengikuti blog aku ni le .. bukan apa .. seperti tajuk di atas jugak le cerita nyer .. aku sibuk .. sibuk .. banget ... ngapain? kerna sekarang ini aku lagi pindah barang2 di kantor sementara ke kantor tetap aku ... jadi ngak ada masa mau mengupdate blog aku ini ... ditambah plak dengan datangnyer penyakit 'M' tu ... huhuhu ... tapi tak pe .. walau apa juga keadaan pada masa akan datang ... aku akan cuba juga mengentri .. walaupun hanya perkataan hye .. ok kan ...wakakaka ...

So .. jumpa lagi di lain entry .. ok .. daaa

1 ulasan:

  1. hahahahaaaa..
    mentang2 dudok indon, teros ngomong indon ya..
    =PPP

    BalasPadam