Sabtu, 20 Jun 2009

DeMaM!!!!

Salam ..

Pertama sekali .. maaf yang dihulurkan .. sbb tak update blog ni .. bukan apa .. aku baru je baik demam .. teruk plak kali ni aku kena .. lebih kurang 2 minggu tu baru aku dapat memulihkan diri .. itupun .. masih ada saki baki batuk di tekak ni .. nak wat camne kan .. ni cabaran dari yang maha esa .. kena le terima .. lagipun bukan ke kalo kita sakit tu .. kira nye penghapus dosa .. so insya'allah .. harap berkurangan le dosa yang telah aku lakukan ... hihihihi .. harap2 le ye ..

So .. for the first time .. tak de gambar .. tapi insya'allah .. mungkin aku akan kembali mencatatkan sesuatu buat korang dalam tempoh masa terdekat ni ... jadi buat teman-teman .. sabar ye ..

4 ulasan:

  1. hey..
    da dpt blom fax tuhh??
    pnat tgu call..
    aiiyaaa..

    BalasPadam
  2. ellow hajar .. kan dah call n bagitau kat qistina .. dia tak bagitau ke .. lupa kot .. ayooo...

    BalasPadam
  3. hahahahaa..
    sory laa ye..
    tataw pon surat tuh da sampaaiii..
    nk kene qistina nihhhh..
    =PPP

    BalasPadam
  4. hahaha korang berdua nak kena ni .. =PPP

    BalasPadam