Jumaat, 5 Jun 2009

Permintaan Hati - Kenangan Silam

Masa ni baru sampai ... tgh tunggu urusetia nak uruskan kunci bilik...
Sempat gak posing ...

Salam teman-teman ... bertemu lagi di coretan kali ni ...

Mesti terperanjat kan tgk tajuk arini ... Permintaan Hati - Kenangan Silam ... wah dahsyat tajuk tu ... bukan apa ... sebenarnya ni ada permintaan hati dari salah seorang teman aku ... kata nye ... dia nak gak gambar dia diletak kat dalam blog ni ... so oleh sebab menghormati akan permintaan dia ... aku pun letakkan le pic dia ... tapi aku tak leh bagitau sape dia ... so tuan punye badan ... aku dah tunaikan permintaan hati ko ...

Time break ... ni le geng yang selalu kuar awal kalo break ...
nak kejar makanan ... especially yang pakai topi coklat tu .. wakakaka

Ni time senggang ... apa lagi .. pusing2 di genting ....

posing-posing ... jgn tak posing ....
permintaan hati dah tertunai kan ...

Tapi apa pun ... untuk permintaan hati ni ... aku sedikit confuse tak tau nak letak pic ko yang mana satu ... so ... setelah pikir punya pikir ... aku pun letak le gambar kenangan silam waktu aku berkursus fail meja di Genting ... mungkin gambar ni agak lama jugak le ... tapi kenangan di situ ... byk ... sebab di situ le aku bertemu dengan pelbagai ragam kakitangan di jabatan lama aku ... kenangan pahit or manis ... cuma aku dan mereka je yang tau ...

Fokus-fokus ... perbincangan hebat tu ...
tapi ada lak tiga orang tu menyengih ... nak kena denda tu ...

Masa ni aku nyer time interframe ... so apa lagi ..
org sibuk discuss ... aku ... maintain pose .. hehehehe ...

Walau bagaimanapun kenangan tu ... aku merasakan byk benda aku pelajari ... tak percaya? ... percaya le ... sebab setiap kepahitan itu ... pasti ada kemanisan nyer ... so kemanisan itu yang aku simpan dalam fikiran ... manakala kepahitan tu ... dah pun aku buang jauh-jauh ... so tiada lagi kepahitan dalam kenangan silam aku ... semua nyer manis-manis belaka ...

Masa ni ... si Jaden ngan Jimiey tgh ngeng ...
Tetiba lak posing jadi tiang lampu kat tepi ... hahahaha ...

Dari posing ntah apa2 ... terus je posing penutup ...
boleh gitu? ... huhuhu ...

Ok le ... mesti korang dah tak sabar2 nak tgk pic2 masa aku kursus tu kan ... so ... saksikan le ... gambar aku bersama kawan-kawan di Genting ... cukup indah dan meriah ....

1 ulasan:

  1. ijatdin....aku kenal ko...bersepahnye muka ko ni..adoi lah yai..kecik jek dunia ni....

    BalasPadam