Rabu, 18 Mei 2011

Perjalanan baru dimulakan

Assalam ...

Pada hari ini mood penulisan aku telah dimulakan semula .. bukan sebab aku merajuk atau tersinggung cuma aku menahan diri daripada marah ... (ingatkan post aku yg lalu ... marah tapi tahan ...) so kerana aku x nak terlalu emosional maka aku berehat seketika ... ahaksss ... rehat yang makan bertahun kan ... tapi x pe la jugak dari korang dengar ayat2 danperkataan yg x membina minda .. lg bahaya ... lagipun pada masa yg sana aku nak blog aku membuatkan korang berfikir ... padahal aku nak bagi korang stressskan ... hahahaha .. acah jek .. biar kita sama2 dapat ingat mengingatkan antara satu sama lain kan .... kata sharing is caring .... wakakaka ... ok lah .. dah melalut jauh ni ... moga perjalanan akan datang membuatkan akal dan jiwa kita lebih matang dalam hal2 tertentu ... dan tidak menghilangkan sisi keanak2kan ...kenapa? ... tanpa sisi keanak2kan ... jiwa kita bagai direnggut oleh akal yg kosong ... so fikir2kanlah .... tidak salah jadi orang dewasa tanpa hilang sikap anak2 dalam diri ... tidak ada yg dirugikan pun ...kan ... kan ... the choice is yours ... wakakaka

Tiada ulasan:

Catat Ulasan