Khamis, 20 Oktober 2011

Bingung ... Marah ... Frustasi ... Atau ?????



Assalammualaikum ...

Wah sopan sungguh hari ini ... Well Katanya berbudi bahasa amalan kita kan ... okey ... Uols mesti pelik kenapa tajuk entri ni sebegitu rupa ... Sebabnyer aku pun tak tau apa perasaan aku sekarang ni ... Really lost ... Pelik kan? Sebab musabab pun aku tak pasti ... Perasaan aku betul2 kosong hari ni ... Fuhhhh ... Payah tak korang rasa? Sometime aku rasa okey je kalo takde rasa apa2 macam ni tapi ada yang berbisik mengatakan tak elok ... Well yang kata tu bukan syaitan ek so jangan pikir macam2 ... Tak elok ... Not good okey ... Yang mengatakan sebegitu kerana dikatakan dalam situasi frustasi yang agak berat ... Cuma aku terfikir apa yang aku frustasi sangat kan ...

Apa2pun ... Yang aku nak tegaskan ... Disinilah kekuatan hati iaitu Jiwa Dan fikiran iaitu Akal digunakan sebaik2nya ... Aku merasakan seolah2 dapat memisahkan roh dan jasad so that tiada rasa apa2 dijiwa Dan fikiran ... Kosong ... Zero ...null ... Hehehehe ... Hebatkan!!!! Tapi jangan pula Ada yang anggap aku sakit Jiwa pulak ... No .. No .. No .. I am okey ...

So guys ... Let say la kan kalo korang pernah rasa seperti mana yang aku rasa sekarang ... Jangan risau dan jangan sekali-Kali nak kaki an perkara diluar Akal pemikiran sebab tu maknanya Jiwa Dan Akal korang dah dirasuk syaitan ... So banyak2 beristigfar ... Moga2 kembali ke jalan yang benar.

Jadi teman-teman ... Gunakan Akal Dan Jiwa dalam memikirkan apa sekalipun supaya tetap tenang Dan dapat menggunakan kedua2nya dengan bernas dan berlandaskan agama ... Dan aku sebagai teman ... Akan sentiasa doakan korang yer ...so cheer up guys ... Be happy and always smile ... Tak rugikan kalo sentiasa ukirkan Senyuman ... ;-) ... Wakakaka

1 ulasan: