Isnin, 17 Oktober 2011

Termenung atau berfikir .... ????



Assalam ...

Wah mesti korang semua tertanya-tanya kenapa status aku sebegitu??? Apakah aku lagi sedang bermasalah atau sedang memikirkan sesuatu yang luar biasa ... Hehehehe ... Walaupun sebenarnya aku tak sure apa yang aku fikirkan ... Well dengan keadaan yg semakin sibuk ... Ditambah pula dengan byk benda nak fikir ... So aku sendiri x pasti apa yg aku fikir ... Mesti korang semua pun pernah mengalami apa yg aku rasa kan ... Well ... Biasa la tu ...lumrah kehidupan ... Kalau tak ... Tak berseri la hidup ... Kan .. Kan .. Kan ...

Apapun yg korang rasa ... Cuma satu ... Percaya Dan yakin ... 'DIA' sentiasa bersama dengan korang ... So mintalah apa yg korang rasa korang nak ... Tapi jgn minta time susah jek ... Time senang pun selalu2 la korang ingat Dan bersyukur padanya ...

Okeylah .. Mesti korang ingat aku nak bersyarah tapi bukan mcm tu ... Aku just nak sharing ... Kata sharing is caring ... Kan ... Hehehe ...

So ... Korang gunakan Akal Dan Jiwa korang sebaik-baiknya Tampa menyusahkan sesiapa okey ... Wakakaka

Tiada ulasan:

Catat Ulasan