Ahad, 7 Ogos 2011

KeRiNDuaN ...


Salam ...

Wah ... Tajuk tak ingat-ingat kan ... kerinduan tu ... well ... kalo korang nak tau ... tu bukan kerinduan kepada orang semata-mata yer ... walaupun ada juga insan yang aku rindu ... siapa tu ... hehehehe ... biarlah rahsia ... wakakaka

Okey ... sebenarnya skrg ni aku merindukan makanan-makanan berbuka di pasar ramadhan ... percaya tak? tapi tu la hakikatnya ... aku rindukan nak rasa kemeriahan pasar ramadhan ... selain itu ... of course la aku rindukan nak makan bersama keluarga aku di kampung dan berbuka bersama-sama kawan-kawan di Malaysia ... aku rindukan semuanya berkaitan puasa di Malaysia ... betapa indahnya rasa semua tu ... aku rasa semua kawan2 aku yang duduk di perantauan memang akan merasakan saat-saat begitu ... kalo ada yang tak rasa tu ... okey ... tu salah aku ... wakakaka ...

namun apa pun ... sekarang ni aku tak sabar nak tunggu masa untuk aku balik raya ... sebab aku akan balik lebih awal ... supaya dapat rasa suasana nak berbuka puasa tu ... dan juga suasana pasar ramadhan ... wow .. miss that moment so muchy2 ... wakakaka ...

okey la ... tak leh citer lama-lama pasal kerinduan aku ni ... kang tetiba mood giler aku datang ... esok gak aku balik malaysia ... lagi payah ... wakakaka ...

so ... pada semua ... selamat berbuka puasa ... selamat ber pasar ramadhan ... korang hayati suasana tu sebab kemeriahan tu hanya ada di Malaysia ... aku rasa ... sebab walaupun kat sini ada ... aku tak rasa kemeriahan tu ... so tak dapek den nak nolong doh ... wakakaka ...

jadi ... let's enjoy .... wakakaka


Tiada ulasan:

Catat Ulasan