Ahad, 4 Mac 2012

Catatan Baru



Assalam ...

Pekabar semua? .. Yer aku tau dah lama aku tak update blog ni ... Bukan apa ... Aku dipengaruhi sikap malas dan juga sibuk ... Dah banyak kali sebenarnya hati ni nak mencoretkan sesuatu untuk tatapan semua ... Terlalu banyak cerita ... Terlalu banyak gambaran ... Terlalu banyak kenangan yang nak aku kongsikan ... Tapi rasa malas ... Kesibukan yang melanda yang menyebabkan aku tak punya waktu untuk mencoretkan sesuatu buat tatapan semua ... Well lagipun macam tak de peminat nak baca blog ni kot ... Huhuhuhu ...

So ... Memandangkan kemudahan internet memang dah ada ... Dan aku boleh menaip blog dimana saja aku berada ... Akan aku cuba unuk mencoretkan sesuatu ... Walaupun dengan kata-kata hai ... Tapi jangan lah boring lak yer ... Bukan mengarut pun yang akan korang baca ... Tapi cuma sharing rasa ... Cetusan idea ... Dan mungkin juga ada pelajaran yang aku nak kongsikan bersama ... Well aku harap yang positif ajer la yang dapat aku sharing bersama ... Kalo ada yang negatif termasuk juga ... Mungkin kerana aku manusia biasa ... Punya rasa marah dan unsur negatif muncul untuk sementara dalam kehidupan ... Lagipun tak selalu aku akan berada dalam unsur positif kan?...

Apapun setiap perkara harus menggunakan akal dan jiwa ... Kedua-duanya penting dalam mempengaruhi setiap unsur yang bakal dilakukan oleh kita sendiri ... Jadi akal dan jiwa harus sentiasa seiring ... Okey ... Ciaosss!!!! ... Wakakakaka

Tiada ulasan:

Catat Ulasan