Khamis, 20 September 2012

Penghijrahan Perjalanan ku



 Assalammualaikum ...

Rasanye belum terlambat untuk aku membuka catatan yang baru ... iyer ... setelah beberapa bulan aku pulih dari insomnia aku ... kini aku menerima satu lagi perubahan baru dalam hidup ku ... Mungkin ada yang tau ... dan mungkin ada yang belum tau apa dia ... untuk makluman seperti yang tertera dalam tajuk entry ini ... aku telahpun berhijrah ... bukan berhijrah dari tidak bertudung kepada berjilbab seperti artis-artis sekarang ... hehehehe ... pelik pulak kang kalo aku berjilbab ... hahahaha ... tapi penghijrahan perjalanan aku ... dari negara yang penuh dengan hiburan ... kepada negara yang penuh barakah ... Yesss ... dari Jakarta ke Jeddah ... itulah penghijrahan perjalanan hidup ku kini ...

Mungkin ada yang tertanya-tanya apa perasaan aku ketika menjejaki bumi yang penuh barakah ini ... well aku sebenarnya sampai ke hari ini masih seperti bermimpi yang aku telah menjejakkan kaki ke bumi Allah ini ... betul ... aku masih 'BLUR' ... tak tau kenapa ... walaupun masa aku taip entry ini ... aku sudah hampir 10 hari berada di negara ini ... tapi percaya la ... aku masih 'BLUR' ... Okay lah ... biar sampai sini dulu ... Lepas ni aku akan bercerita pengalaman aku setibanya sampai di sini ... meriah atau tidak ... korang fikir2kan yer ... Assalammualaikum ...


2 ulasan:

  1. Tahniah AJ.. Bertuah kau menjejaki bumi Allah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih avelyn ... tu semua rezeki Allah ... jemputlah datang kalau berkesempatan okay ...

      Padam