Isnin, 13 Jun 2011

KePeNaTaN ... KeaMaNaN ...


Assalam ...

Apa khabar semua? Ada baik ka? Tarak baik kalu ... doktor juga pigi jumpa ... hahahaha ... ok ... sori guna bahasa pasar ... kadang-kadang kena juga guna bahasa pasar bangsa lain ... kata 1Malaysia ... so arini saja le gatai-gatai nak berbahasa melindia (melayu + india) ... wakakaka ...

Ooo yer ... mesti rindu kan blog ni diam untuk beberapa hari ... hahahaha ... ada ke rindu ... motif nak rindu dengan blog ni ... tak de maknenye ek ... macam la ramai sangat peminat ko ... ahaksss ... tapi ada aku kesah ... tak de kan ... so lantak le ... hahahaha ...

Firstly ... entri kali ni pasal kepenatan melanda ... sebab nyer biasa la ... kalo dah kepenatan tu ... sebab tak cukup rehat ... kenapa tak cukup rehat ... sebab aku terpaksa pulang ke Malaysia dengan segera atas urusan peribadi ... ooppsss ... jangan nak spekulasi ok ... tak baik ... ada urusan keluarga yang perlu diselesaikan ... jadi ... tak semestinya kalo urusan peribadi tu ... nak kawin semata2 ... walaupun kadangkala perkara tu betul ... hahahaha ... tapi i not yet ek ... ;-p ... wakakaka ...

Dan alhamduillah ... segala kepenatan berbaloi sebab semuanya telah berjalan lancar dan situasi adalah dalam keadaan aman-aman sahaja ... hak hak hak ... mesti korang pikir ... apa la yang aku merepek dan meraban kan ... tapi ... tu le ... macam yang aku katakan tadi ... urusan peribadi yang aku buru2 untuk selesaikan ... telahpun berjalan dengan lancar dan aman ... jadi sekarang boleh le senyum dengan lebar ... tapi tak de le sampai rabak mulut aku yer ... ahaksss ...

Tapi apa yang aku nak cakapkan kat korang kat sini ... walau apa pun yang korang hadapi atau mau selesaikan ... korang gunakanlah akal fikiran yang waras ... jiwa yang tenang ... sebabnya ... korang akan mendapatkan result atau hasil yang baik malahan lebih bagus dari apa yang kita harapkan ... tapi disebalik itu semua ... korang kena ingat ok ... ada benda yang korang kena korbankan ... macam aku la ... disebalik keputusan dan segala yang aku lakukan ... aku terpaksa mengorbankan sesuatu iaitu waktu rehat aku ... tapi itulah dia ... walaupun kepenatan ... tetap berpuas hati kerana dengan keamanan yang aku dapati ... sudah cukup membuatkan aku melemparkan senyuman yang begitu bererti ... wah ... ntah apa la yang aku merepek ni ... wakakakaka ...

So ... apa2 pun ... selamat semua nyer yer ... caiyok ... wakakaka ...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan