Isnin, 13 Jun 2011

SeLaMaT PeNGaNTiN BaRu ... NoRFaDLY @ iPaT & aTie

Assalam ...

Wah ... Tajuk Meriah kan ... Selamat Pengantin Baru ... Yup ... Pada 11 Jun 2011 ... Salah seorang Staff di Kedutaan Besar Malaysia telah menamatkan zaman bujang nyer ... bukan menamatkan benda lain yerk ... korang jangan pikir yang bukan2 ... ooo yer ... Norfadly atau Ipat ni orang Malaysia yerk ... dan telahpun bertemu jodoh dengan orang Indonesia ... See ... bak kata orang ... kalo dah jodoh tak kemana ... walau ko bercinta berkurun-kurun lama nyer dengan orang Malaysia ... tapi kalau dah jodoh ko bukan dengan dia ... kat negara lain pun boleh bertemu ... begitulah agaknyer citer si ipat ni ... aku pun tak sure ... ni assumption aku jerk ... lagipun entri ni aku yang taip ... so terserah aku la kan ... korang nak pikir macamana ke ... nak complaint camne ke ... ada aku kesah ... wakakaka


Okey2 ... jangan marah yerk ... sebenarnyer entri ni just aku nak ucapkan 'Selamat Pengantin Baru kepada Ipat & Atie ... Moga Berkekalan Hingga Ke Akhir Hayat ... Semoga Menjadi Keluarga Sakinah, Mawadah dan Warrahmah ... Amin' ....

Pengantin Bergambar Bersama Teman - Teman Sekerja
Meriah + Grand = Merand ...
Wakakaka

Dan aku juga nak say 'sorry for not able to attend' majlis ko wahai ipat ... bukan kerana aku tak mau datang ... tapi ada halangan yang menyebabkan aku tak dapat nak munculkan diri ke situ ... ahaksss ... propa kan ayat ... memunculkan diri tu ... hartis sangat ... hahahaha ... well ... macam yang aku cakap dalam entri sebelum ini la ... ada urusan yang penting yang tak dapat dielakkan ... hehehehe ...

Bride and Groom ... Malaysia Meets Indonesia = Serumpun ...
Moga Menjadi Keluarga Sakinah, Mawaddah & Warrahmah ...
For the Rest of Your Life ...
Happy always ... Wakakaka ...

apa2pun ... walaupun tak datang ... hadiah aku sampai kan ... hehehehe ... so okay la kan ... hadiah tu ibarat wakil kedatangan aku ke majlis ko ... lagipun majlis tetap berlangsung lancar kan ... anyway ... terima kasih la pada Kak Jue sebab bawakkan dan sampaikan hadiah tu ...

So ... buat semua teman-teman yang dah terjumpa jodoh ... terima dan hargailah mereka seadanya ... tak kira walau dari pelusuk dunia manapun jodoh nyer ... memang dah tersurat itulah jodoh yang terbaik ... terima dengan akal dan jiwa yang bersih ... jalani kehidupan dengan baik ... insya'allah ... semuanya akan berjalan lancar ...

Untuk Ipat & Atie ... Lagu ini khas buat korang ... Moga Berbahagia For the Rest of Your Life ...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan