Ahad, 5 Jun 2011

SeLaMaT uLaNG TaHuN ... eDWiN Su, NoRJuiNa RaDi & aNa ZiaNa

Assalam ...

Kali ini entri khas buat tiga insan/manusia/makhluk tuhan paling seksi (ahaksss ... seksi ke? seksi gak la dari bermacam segi ... gurau2 ... hahahaha) yang menyambut ulangtahun/harijadi/hari lahir/ dan macam2 lagi la gelaran yang diberi ... yang mana bagi aku hari dimana mereka mengingati hari mereka dilahirkan ... bagaimana mereka harus berjuang setelah 9 bulan berada dalam kandungan ibu dan akhirnya dengan izin tuhan ... maka lahirlah mereka ke dunia bagi menghadapi cabaran2 dan dugaan yang telah dituliskan olehNya ....

Ooh ya ... mesti korang nak tau kan siapakah orang-orangnya? korang nak tau ke tak nak tau ke ... aku tak dulik ... nak bagitau jugak ... sebabnya entri ni khas untuk dorang ... suka tak? ... tak suka pun aku tak kesah ... hahahaha ... ala relaks la ... jangan sentap ... korang ni ... kena fikir positif ... jangan sentap2 ... nanti muka tu berkerut baru tau ... ;-p ... wakakaka ...

Okey la ... mereka2 yang terlibat adalah ... hahahaha ... macam orang yang bersalah pulak ... ok2 ... mereka yang menyambut hari lahir tersebut adalah Edwin Su pada 31 May ... Norjuina Mohd Radi pada 4 Jun dan yang terbaru Roziana Stapa pada 6 Jun iaitu pada hari entri ini ditulis ... ahaksss ... macamana rupa-rupa mereka ek ... pastinya cakep2 dan ganteng2 ... hahahaha ...

Inilah Edwin Su ( yang lelaki yer) dan
Norjuina Mohd Radi ( pasti yang perempuan kan) ... wakakaka

Inilah roziana stapa ...
berbunga-bunga muka sambut besday ... ;-p ... wakakaka


Semoga dengan bertambahnya usia korang semua ... maka bertambah jugalah rezeki buat korang ... semoga hari-hari mendatang akan membawa kebahagiaan untuk diri kalian dan keluarga ... malah sentiasa diredhai oleh Yang Maha Esa serta segala amal ibadah diterima dan diberkati oleh Nya ... Amin ...


Selain itu, mereka-mereka ini banyak membantu aku semasa aku di Jakarta ... apa jasa yang telah mereka lakukan ... biarlah aku yang simpan kerana aku pasti setiap bantuan yang diberikan mereka kepada aku ... hanya Allah s.w.t. yang akan membalas ... Insya'allah ...

Ooo yer ... mesti korang nak tau kan apa karakter mereka bertiga ... ini bagi pendapat aku yerk ... pendapat orang lain ... sila tulis di blog masing2 ... hahahaha ... ye la ... kalo pendapat orang lain ... mana aku tau ... sebab aku bukan boleh baca isi hati orang kan ... ahaksss ... so berbalik karakter2 mereka ini ... antaranya si edwin ni orangnya baik for sure ... so korang jadi le orang baik2 yerk ... dia suka menyanyi tak kira lagu apa pun ... sampai kadang2 naik bosan kalo dia asyik nyanyi lagu yang sama ... hahahaha ... tapi dia juga kelakar ... dan yang the best part is aku suka menyakat dia ... kenapa? ... sebab aku kan seorang penyakat yang hebat ... >:-)) ... wakakaka ...

Pasal Kak Jue @ Norjuina Mohd Radi ... beliau seorang yang comey ... really beb ... comey banget ... hahahaha ... namun dia seorang yang aktif dengan aktiviti2 lasak ... tak caya kan ... percaya la ... dan dia selalu ajak aku join aktiviti2 itu yang mana aku juga suka aktiviti yang ganas ... wah ... ganas tu ... sejak bila aku berjiwa ganas ... sebenarnya dah lama ... cuma orang jek tak tau selagi belum kena penampau besi aku ni ... hahahaha ... gurau2 ... the best part ... aku suka buli kak jue ... wei ... jangan ko ingat aku buli dia jahat2 ek ... aku buli dia baik2 tau ... camne tu buli baik ek ... ce citer ce citer skit ... ala buli yg aku maksudkan tu ... bila nak gi shopping kat ambassador mall tu ... aku suruh dia jalan kaki sama2 dengan aku ... kan baik tu ... suruh dia exercise ... hahahaha ... pastu aku suka bebel kat dia ... ahaksss ... bebel yang baik yer ... bukan bebel jahat ... korang ni ... negatif jek pikirnya ... cucuk idung kang ... wakakaka

Yang Roziana Stapa @ ana ziana ... ha ... dia ni seorang yang aktif ... aktif apa ek ... hahahaha ... kalo korang baru kenal dia ... mesti pelik sebab dia ni aktif bercakap ... wakakaka ... jangan mare ... tapi aktif2 bercakap dia pun ... bagus ... banyak membantu ... korang tanye je la benda2 yang korang tak tau ... kalo dia tau ... pasti dia bantu ... tapi kalo dia tak tau ... tak dapat nak tolong jek ... sori2 jek je la ... hahahaha ... tapi dia ni seorang yang suka tolong orang lain ... so korang2 semua ... kalo nak mintak bantuan kat dia ... silakan lah ... tapi benda yang dia boleh bantu la ... jangan la korang mintak bantuan dia dari segi kewangan ke apa ... tu melampau namanya ... bukan bantuan namanyer tapi hantuan korang ... hahahaha ... yang paling best ... aku pun suka menyakat minah ni ... dan dia pulak jenis selamba menerima sakatan aku ... so i loike ... loike menyakat dia ek ... korang jangan pikir yang bukan2 lak ... aku stelek korang karang ... wakakaka ...

apa pun aku bersyukur kerna ditemukan oleh orang2 baik seperti mereka ... dan aku rasa mereka pun suka kerana ditemukan oleh orang yang naughty macam aku ... yang tak habis2 membuli mereka ... hahahaha ... tapi kena gak beringat ... buli, buli jugak ... tak le sampai menyakitkan hati ... eh betul ke tak sakit hati ... mana kita tahu kan ... alamak ... kalo korang semua sakit ati ... mintak maaf lah yer ... sebab kadang-kadang akal dan jiwa tidak selari ... fikiran di akal mau bergurau senda ... rasa dijiwa mau lihat korang bergembira ... tanpa mau menyakiti sesiapa ... so mahap le yek kalo sakit ati ... tapi esok lusa i buat lagi ek ... ;-p ... wakakaka

Okey le ... cukup le entri kali ini ... rasanya dah panjang sangat dah ni ... so aku tujukan lagu ini khas untuk korang bertiga dan sesiapa yang sudah, akan dan bakal menyambut ulang tahun pada tahun ini yerk ... enjoy ... wakakaka ...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan