Khamis, 29 Julai 2010

~ DeMMiT ~


Hai Guys ...

Wah ... kontroversi ... kenapa entri aku bertajuk begitu? ... Jangan kaget ya ... Tu cuma luahan hati yang bengang ... Demmit ... yup ... sebenarnya datang dari Damn it ... Tapi aku tukar mengikut gaya tulisan aku sendiri iaitu Demmit ... Kenapa? ... hehehehe ...

Ok ... sebenarnye tak de apa le ... cuma emosi sikit ... ye lah ... kadang-kadang emosi kecil-kecilan ni patut diluahkan ... jangan simpan ... tapi tak de le sampai nak tumbuk orang bagai le kan .. cuma melalui blog ni ... at least puas hati le jugak ... hilang rasa marah dan emosi tu ... hahahaha ...

Yup ... kenapa aku emosi ... biasalah ... bila berhadapan dengan perangai orang-orang yang mementingkan diri ni kan ... memang macam %^$#@ ... sebabnyer ... bila mintak tolong kat kita ... bukan main baik ... atau bila nak mintak kita temankan dia kemana-mana ... lidah lembut dari air ... baik giler ... tapi bila kita plak nak mintak tolong or temankan ... macam-macam dalih ... macam-macam perangai ... kan ke macam haram namanyer tu ... So ... oleh kerana ko dah buat perangai haram ko ... ko ingat aku kisah ... kau jangan lupa ... ko tu banyak mintak tolong aku ... pasni tau la nasib ko ... bodoh punya orang ... patut lah hidup ko tak senang ... sebab ko tu pentingkan diri ... tuhan tu maha kaya ok ... bagi cash ... tgk ... ko banyak masalah kan ... aku just wait and see jek ... esok lusa cari aku ... tau la ko camne aku nak ajar ... bangang berbakul-bakul ... kecik-kecik tak nak @#^$&% ...

Hmmm ... lega ... ok ... skrg ni aku akan meneruskan aktiviti aku ... lantak pi la ko ... sekurang-kurangnyer ... apa yg aku ada hari ini ... itu hak aku ... dari ko tu ... langsung tak de apa ... hahaha ... ada aku keysah ... wakakaka ....

Orait guys ... jangan meniru gaya-gaya sebegini kerana cara ini aku lampiaskan kemarahan aku dengan menggunakan akal dan jiwa yang penuh rasa amarah ... kalo ikutkan banyak perkataan-perkataan yang tidak enak didengar tapi telah aku delete setelah akal dan jiwa aku berbalik kepada kewarasan demi tatapan kawan-kawan ... yang buruk janganlah diikut dan yang baik jadikan sebagai panduan kita bersama ...

Nasihat aku untuk korang semua ... setiap apa yang dilakukan atau difikirkan ... gunakan dengan akal dan jiwa yang waras bukan sebaliknya ... ok lah ... adiossss .....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan