Rabu, 28 Julai 2010

TaHNiaH eRNie & FaDLie SHaH ...

Ini dia Daddy Fadlie & Mummy Ernie
(Pic ini diambil dari blog Ernie ... Jgn Mare!!!)

Hai Kengkawan ...

First of all aku buat tajuk ini khas buat Ernie dan Fadlie Shah kerana mereka mendapat baby girl pada hari ini iaitu 28 Julai 2010 ... Maka dengan itu termaktublah bahawa mereka berdua telahpun menjadi Ayah & Ibu, Papa & Mama, Daddy & Mummy serta banyak lagi panggilan yang ada menandakan mereka telah mendapat tanggungjawab yang baru itu ... Honestly, aku turut gembira atas kelahiran cahayamata mereka yang pasti comel seperti ibu dan ayahnya ... Congratulation Daddy Fadlie & Mummy Ernie ... Wakakaka ...

Gambar Hiasan
sebab Pic Baby Girl belum keluar lagi ... Wakakaka ...

Aku pasti baby girl korang sangat comel ... pasti bertambah meriah kehidupan yang akan korang jalani lepas ini ... so ingatlah apapun yang korang lakukan ... korang dah ada tanggungjawab dan secara tak langsung pasti akan mematangkan korang berdua ... aku amat yakin korang akan bergembira dengan baby girl itu yang kalo tak silap aku nama dia Nur Ain Shah ... tu pun kalo aku tak silap la ... kalo aku silap .. maafkan saya penunggu gua ... bercanda aja donk ... jangan marah ... wakakaka ...

Apapun ... aku turut berkongsi kegembiraan ini dengan korang ... aku rasa bukan aku jek kot ... ramai lagi especially family korang la kan ... well what to do ... i am sorry cannot visit your little princess la Ernie ... Insya'allah ... kalo aku pulang dan ada kesempatan ... aku singgah bertandang melihat little princess korang ek ...

For the little princess, aku doakan menjadi anak yang baik, solehah dan berguna kepada keluarga, bangsa dan negara ... hahaha ... smpi bangsa dan negara tu yang tak tahan tu ... tapi mana tau kan ... kalo dah takdir ... kot-kot doa aku dimakbulkan ... amin ... hehehehe ...

Oklah ... buat Ernie & Fadlie ---> aku ucapkan TAHNIAH ... Selamat menjalani tanggungjawab sebagai Ibu dan Bapa kepada Baby Girl yang pastinya Cantik ... Selamat berlatih untuk tidak tidur malam dan bergilir-gilirlah yer menjaga baby comey tu ... Aku doakan semuanya selamat dan baik hendak nya ... Amin ...

Dari Penyatuan Dua Insan .. Maka Lahirlah seorang Puteri Impian yang bakal menyinar Kehidupan ...

2 ulasan:

  1. anak depa amat chomel! hehehehe

    BalasPadam
  2. zara : ooo ye ... kirimkan peluk cium untuk anak depa ye dari orang jauh ni ... wakakaka ...

    BalasPadam