Sabtu, 2 Mei 2009

aPaRtMEnt SaYa ...... :-)

Salam buat teman-teman...

Maaf le sebab dah lama tak update blog ... bukan apa ... sibuk sangat ....

Tapi memandangkan skrg ni ada modem dan line internet + free time plak lagi ... so update le blog yang tak berapa nak canggih ni kan....hehehehehehe....buat teman-teman jangan mare ye....


Perhiasan pertama rumah ku

Ini aku nak tunjukkan gambar-gambar apartment aku masa mula-mula aku sampai dan telah pun dibersihkan ... gambar-gambar apartment yang baru ... akan diletakkan kemudian k .... masa ni tak berapa nak kemas le tapi skrg dah kemas dan bertambah cantik kerana pertambahan perabot yang aku beli sendiri .... bukan apa ... harganya berbaloi le ... kayu jati kan ... kalo nak beli kat malaysia .... maaf byk-byk cakap ... tak mampu dek non .... hahahahaha.... tapi alhamdulillah skrg ni ... boleh le kumpul sikit-sikit....




Tempat melepak dan menonton - ruang tamu ar tu

Buat teman-teman yang dah pernah datang ke Jakarta ni .... siapa yek ? ... siapa lagi kalo bukan Kak Ros, Renee dan Sharita .... thanks a lot ... tapi kisah u all akan dimasukkan ke dalam catatan yang lain plak ek .... cuma masa u all datang tu ... i tak beli perabot lagi ... hehehehehe ....

Kamar beradu
Masa ni tak sempat kemas coz baru je check in
skrg dah cantik dah .... tunggu wajah baru ....

So tunggu titipan yang lain untuk kisah itu ya....so ... untuk teman-teman yang lain...tunggu ye ... ada banyak cerita yang nak diberitahu .... tapi kena le sabar sedikit ...

Ni dapur orang bujang - nampak complete le jugak ....


Tempat aku tunjuk skil jadi chef ....
C.O.B - Chef Orang Bujang ... hahahaha...

Jadi ini le tempat untuk aku berteduh sementelaah aku berada di Jakarta ...

Buat teman-teman yang lain ... jika punya niat mau ke mari ... silakan ... pintu rumah ku sentiasa terbuka untuk kalian kapan-kapan aja ... cuma .... beritahu awal-awal ya ....

Sekian tatapan kali ini .... daaaa ..... :-P

3 ulasan:

  1. ko tak takut ke J, dok soramg2?hehe.. cantik jam tu weh.. sonok la dok sana..leh kumpul kayu jati..

    BalasPadam
  2. AJ...Zara ni..besar betoi apt ko..best siut...(jelos aku..x gak posting posting nie..huhuhu)

    BalasPadam
  3. Cik PA ...
    Takut ke tak ke ... kena gak tempuh semua tu sorang2 gak ... tapi tak ler risau sangat ... ok je... semua nyer bereh jek ..sonok tu sonok gak wok duduk sini ... pengalaman baru ...tapi bab kumpul kayu jati tu ... tu le bleh lak terikut ... camne ... dulu tak minat .. tapi la ni .. minat lak .. so layan je ar ... hehehehe ...

    Zara ...
    Mesti le kenal dah nama ko pun zara kan .. tak tukar pun ... huhuhuhu ... ok le .. besar le jugak tapi skrg sebab bertambah barang .. makin sempit gak ar rumah ... hehehehe .... bab posting tu .. sabar yek ... ada ar tu nanti ... aku doa2kan k to all my friends .. just be patient ...

    BalasPadam