Khamis, 7 Mei 2009

LePAk-LePAk dI MaLaM MInGGu

Salam kawan - kawan ...

Kembali lagi dengan cerita terbaru ... Mesti korang nak tau kan ... apa yang aku buat kalo hujung-hujung minggu ... Well ... biasa le ... kalo dah namanye bujang kan ... apa lagi .... melepak le keje nyer ... So .. kalo sape2 nak datang sini ... aku boleh cadangkan satu tempat le di Jakarta ni ... nak tau kat mana ... jeng ... jeng ... jeng ... kat mana lagi kalo bukan kat E.X. (tu baru salah satu tempat je) ... hahahaha ....

Masa ni tgh tunggu show nak start ...

Di Jakarta ni tak sah kalo tak melepak kat E.X. ...

Dua penyanyi yang aku rasa cukup berbakat ...
power tu sore diorang ...huhuhu ...


Mesti semua nak tau kan ... apa ada kat E.X tu? ... well macam kat KL gak le lebih kurang nyer aktiviti di malam hari kan ... malam-malam minggu (tak le selalu pun) ke sini le tempat aku lepak-lepak hilangkan tension dan stress selepas seminggu bekerja ... kat mana lagi kalo bukan hardrock cafe ... tu le salah satu tempat lepak ...tapi kat situ bukan hardrock semata-mata k ... ada wayang ... ada kedai-kedai pakaian dan ada paling banyak ... of course kedai-kedai makan (favourite aku tu .... hahahaha) ....

Masa ni tgh gap ... tetiba lak ada surprise besday song ...

Power giler sore dia ... masa ni tgh nyanyi lagu i will survive ...

Masa ni plak lagu duet - rancak lagi tu ...
ramai bergoyang sakan ...wakakaka...

Tapi biasa le kan .. dah le melepak malam-malam minggu ... pastu malam-malam buta plak tu ... apa lagi ... muka mesti cam apa jek ... kalo tak caya ... tgk pic aku ... dgn muka cam ngantuk je kan ... habis tu ... masa tu pun dah jam berapa je kan ... hahahahaha ... so ini le salah satu aktivitas aku di Jakarta ... buat hilang stress .... so kita jumpa lagi di lain titipan .... daaa ....

Sempat lagi bergambar padahal muka dah ngantuk giler ....


Boring asyik gambar dari depan ... Try plak ambik dari bawah ...
Jadi ar camni...huhuhu

2 ulasan:

  1. ye ar .. kat HRC Jakarta ... cam penah pegi jek ... wakakakaka .. datang dengan sape?

    BalasPadam